17 Ekim, 2013

0 İzmir Butik Pastacılar & Kurabiyeciler Platformu

Kokoş Sabun bizim için hoş bir sürpriz hazırlamış..
Kendisine teşekkür ediyorum;)

                                             Masamız

                                                   Doğa Kağıt
                    Pasta figürü içinde çiçek tohumları bulunduran geri dönüştürülmüş el yapımı doğa kağıdıdır.
                                                                 Teşekkür ediyorum;)

İzmir Butik Pastacılar & Kurabiyeciler Platformu'nu 
Organize eden İlknur Hanım,Emine Hanım ve Selma Hanım'a teşekkür ediyorum;))


                                                Konak Otel
                                              Manzara süper...

          Fatma arkadaşımı tanışıyordum  ama yeni arkadaşlarla da tanıştığıma çok memnun oldum;)
                           Hepsi birbirinden değerli herkese sevgilerimi gönderiyorum.
                                     Gelecek  toplantıda da görüşmeyi diliyorum.













Sponsor firmalarımıza da ayrı ayrı teşekkür ediyorum..
Hediye ettikleri ürünleri de severek kullanıyorum ;))



                                             
                          58 numara ile çekilişte kazanmış olduğum saklama kaplarım ;)
                                               Teşekkür ediyorum...
                                                   









                                         
               Bir daha ki toplantıda görüşmek üzere diyorum ve herkese sevgilerimi gönderiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder