07 Şubat, 2013

10 İMSE (İzmir Mutfak Sanatları Enstitüsü)Pasta Kursu








10 yorum:

  1. oo ne guzel en sevdıpım yerler gemıs olsun sağlık gıbısı yok

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim gerçekten de sağlık gibisi yok..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok geçmiş olsun! Bu arada ne güzel bir pasta yapmışsın ve İmse den bende kurs almıştım çok güzel bir gün geçirmiştim:)Resimlerden gördüğüm kadarıyla senin için de güzel bir gün olmuş, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Sibel cim çok teşekkür ederim.Ayrıca pasta için de teşekkür ederim.Senin resimlerini görmüştüm pastan da güzeldi.Kursa katılan bayanları tanımıyordum ama çok güzel, neşeli,bol kahkahalı bir gün geçti.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle geçmiş olsun. Fotoğraflar çok hoş, ne eğlenceli olmuştur kim bilir :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.Evet çok eğlenceli geçti benim için çok güzel bir gündü:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. İmrendim size hep birlikte o pastaları yapmak ne keyifli olmuştur :)
    ziyaretinize sevindim,bu güzel siteyi görmem iyi oldu,yine beklerim belki izleyicim olursunuz,bol bol görüşürüz takipleşelim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten çok keyifli geçti:)İzleyiciniz oldum sizi de beklerim sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. aa bende çok istiyorum buraya gitmeyi..
    ne güzel ya bayıldım pastaya ama buranın kursu çok pahalı dediler;)
    buarada geçmiş olun sağlık gibisi yok
    allah eksikliğini göstermesin

    YanıtlaSil
  10. Tavsiye ederim çok güzel bir gündü...
    Amiiin güzel dilekleriniz için de teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil